دانلود A 1010! Block Puzzle Game – بازی فکری ” پازل بلوک ها ” اندروید + مود
دسته بندیبازی اندروید رده سنی3+آنلاینخیردیتاخیرنیاز به روتخیرورژن اندروید4.4+به روز رسانی2023/9/4

A 1010! Block Puzzle Game عنوان یک بازی فکری و پازل سرگرم کننده می‌باشد که توسط Zynga توسعه و معرفی شده است. همه ما در طول روز دقایق و یا ساعت‌ها در حال حرکت و رفت و آمد به مکان‌های جدید هستیم. برخی در حال رفت و آمد با مترو بوده و یا اینکه برخی دیگر در جایی منتظر دوستان‌شان هستند. همه ما در این شرایط گوشی‌های هوشمندمان را در دست گرفته و شروع به بازی کردن می‌کنیم. انجام بازی‌های آنلاین در چنین شرایطی کار درستی نیست زیرا ممکن است هر لحظه نیاز به خروج از بازی باشد! به همین دلیل بهترین گزینه انتخاب یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده می‌باشد. پس اگر شما نیز به دنبال چنین عنوانی هستید با ما همراه باشید.

1010! Block Puzzle Game

داستان بازی پازل بلوک‌ها اندروید

در بازی A 1010! Block Puzzle Game شما باید بتوانید بلوک‌های مختلف را در کنار یکدیگر قرار داده و از پر شدن صفحه به وسیله این بلوک‌ها جلوگیری کنید. هنگامی که یک خط افقی و یا عمودی توسط بلوک‌ها در صفحه ساخته می‌شود این بلوک‌ها به طور خودکار تخریب شده و حالا می‌توانید بلوک‌های جدید را جایگزین آن‌ها کنید. به عبارت ساده‌تر این بازی را می‌توان یک نسخه مشابه از تتریس دانست که وظیفه شما ساخت سازه‌های مختلف و در نهایت تخریب کردن‌شان می‌باشد. همه چیز به شما و مهارت‌های تا بستگی دارد. نهایت تلاش خود را به کار بگیرید که بدون فکر کردن بلوک‌ها را در کنار یکدیگر قرار ندهید، زیرا در غیر این صورت بازنده خواهید بود.

تمامی بلوک‌های موجود در بازی A 1010! Block Puzzle Game در رنگ‌هایی پویا طراحی شده‌اند و شما به عنوان پلیر می‌توانید آن‌ها را در جهت‌های گوناگون چرخانده تا بهترین جایگاه را برای‌شان در نظر بگیرید. علاوه بر حالت نامحدود و ثبت رکورد شما می‌توانید در حالت چالشی نیز این بازی را ادامه داده و ذهن‌تان را به چالش بکشید!

برخی از وی

ویژگی های بازی A 1010! Block Puzzle Game پازل بلوک ها اندروید:

  • رو به رو شدن با چالش های گوناگون در هنگام ساخت سازه های مختلف
  • بلوک هایی رنگی و کاملا پویا
  • مجموعه ای از تم های گوناگون و متنوع
  • دو حالت بازی به صورت ثبت رکورد و یا مرحله ای
  • اجرای بازی به صورت کاملا آفلاین
  • یک نمونه مشابه و شبیه سازی شده از بازی محبوب تریس

دانلود باکس

گزارش خرابی لینک

گزارش خرابی لینک

تصاویر بازی

بازی های مرتبط

نظرات کاربران

0 نظر
نظر شما پس از تایید مدیر درج خواهد شد
هنوز نظری ثبت نشده است ، اولین نفری باشید که نظر میدهید !